SAGA B ver 3.0.294
din 28.04.2014
1. S-a actualizat bilantul. In cadrul acestuia s-a introdus si Anexa 3 (Situatia fluxurilor de trezorerie)..
Citeste mai departe...

Newsletter

Abonati-va la newsletterul nostru completand acest formular

Nume:

E-mail:

Terms & condition

Home
Versiune noua SAGA PS PDF Imprimare Email

SAGA PS ver. 3.0.239
din 15.04.2014
1. In partea dreapta-sus a ecranelor "Intrari" si "Iesiri" s-a introdus un buton numit "Detalii", care deschide o pagina cu platile/incasarile/stornarile aferente facturii curente.
2. In ecranul "Salariati" s-a introdus un nou tip numit "Alte categorii (asimilate sal.)" care poate fi folosit pentru persoane care realizeaza venituri asimilate salariilor. Pentru acest tip si pentru contractele de administrare acum se poate seta functia de baza si calcula deduceri.
3. Contractele de administrare, colaboratorii si alte categorii asimilate salariilor apar acum la rubrica "Permanenti" (prima pagina) din statul de salarii. Acestea se vor putea tipari separat cu optiunea "Stat de lichidare - alte categorii".
4. S-a modificat modul de operare al retinerilor salariale prin introducerea intervalului calendaristic in care se aplica. Optiunea "Permanenta" a fost eliminata.



Arhiva versiuni




SAGA PS ver. 3.0.238
din 06.03.2014
1. In ecranul "Salariati" se poate introduce optional intervalul calendaristic in care o persoana se afla in intretinerea unui salariat.
2. S-a introdus butonul "Selectie rapida" si in ecranul "Transferuri".
3. S-a adaugat posibilitatea generarii fisierelor pentru plata salariilor pe card pentru sistemul BCR Click 24.




SAGA PS ver. 3.0.237
din 26.02.2014
1. La ecranul "Import date", s-a adaugat un nou sistem de import de date, direct din ..... arhive generate din program, din ecranul "Intretinere BD". Acest sistem permite importul oricaror inregistrari existente, pentru o perioada, acestea putand fi bifate dupa selectarea arhivei. De asemenea, in cazul in care apar inregistrari duplicate la nivelul codurilor de furnizori, clienti sau articole, programul le muta automat pe coduri noi.
2. S-au actualizat formularele PDF pentru declaratiile 100,112 si 205.




SAGA PS ver. 3.0.236
din 14.02.2014
1. S-au actualizat formularele PDF pentru declaratiile 100,112,710.





SAGA PS ver. 3.0.235
din 31.01.2014
1. S-a actualizat salariul minim si salariul mediu pe econonomie.
2. S-a actualizat Declaratia 112.
3. S-a actualizat Declaratia 100.
4. S-a actualizat Declaratia 070.
5. S-au actualizat formularele 392, 205, 300, 301, 390 si 394 (s-a schimbat sigla).
6. In ecranul pentru inregistrarea tichetelor din statul de salarii s-a introdus un buton cu pictograma o sageata circulara care permite preluarea automata a tichetelor de masa pentru toti salariatii conform statului de plata precedent. Numarul de tichete preluat va fi egal cu numarul de zile lucrate in luna de fiecare salariat.




SAGA PS ver. 3.0.234
din 10.01.2014
1. S-a actualizat Declaratia 205.




SAGA PS ver. 3.0.233
din 08.01.2014
1. S-a actualizat Declaratia 394.
2. S-a actualizat formularul 097.
3.S-a actualizat formatul op-urilor tiparite. De asemenea, contul din care se efectueaza plata se alege dintr-o casuta cu lista editabila.




SAGA PS ver. 3.0.232
din 16.12.2013
1. S-a introdus posibilitatea generarii de rapoarte in format PDF si XLS. Optiunile se afla in ecranele de tiparire. Fisierele astfel generate se vor regasi in folderele PDF si XLS din directorul pentru fisiere temporare al aplicatiei (de regula C:TEMP).
2. S-au introdus modificari in ecranul pentru inchiderea anului. Acum nu mai este necesara confirmarea inregistrarii amortizarii. De asemenea, se calculeaza automat amortizarea nedeductibila aferenta autoturismelor cu rata lunara mai mare de 1500 RON.




SAGA PS ver. 3.0.231
din 25.10.2013
1. S-a actualizat D394.




SAGA PS ver. 3.0.230
din 24.09.2013
1. S-a actualizat formularul D112. Modificarea vizeaza situatiile in care exista concedii pentru ingrijire copil. Acum se compleaza data plecarii cu data pana la care persoana in CIC este salariat, iar in luna in care se termina concediul se completeaza data angajarii cu ziua la care se intoarce la lucru.
2. S-a actualizat formularul 301.
3.In pagina "Concedii de odihna / Concedii fara plata / Suspendari" din ecranul "State salarii -> Concedii" s-a introdus un buton numit "Cerere" care genereaza automat cererea aferenta in format PDF pentru concedii de odihna, concedii fara plata si suspendari.




SAGA PS ver. 3.0.229
din 05.09.2013
1. S-a introdus posibilitatea asocierii de fisiere oricarui document operat in program. Daca se trage cu mouse-ul un fisier din calculator in ecranul programului, acesta se va asocia inregistrarii curente. In partea superioara a tuturor ecranelor de operare s-a introdus un buton, care are ca pictograma un segment de lant, pentru a accesa aceste fisiere. Pictograma va deveni rosie in cazul in care exista fisiere atasate. Optiunea este utila atunci cand se doreste atasarea de fisiere PDF, imagini sau fisiere text unei inregistrari.




SAGA PS ver. 3.0.228
din 08.08.2013
1. S-a actualizat D112 si salariul minim pe economie.
2. In "Registrul de evidenta al salariatilor" s-a adaugat o pagina noua pentru ecranul "Istoric salariat".




SAGA PS ver. 3.0.227
din 19.06.2013
1. S-au actualizat coeficientii de calcul pentru contributia de asigurare pentru accidente de munca si boli profesionale.
2. S-a actualizat D112.




SAGA PS ver. 3.0.226
din 06.06.2013
1. In ecranul "Salariati -> Registru evidenta salariati" s-a introdus butonul "Contract de munca" care permite generarea in format PDF editabil a contractului de munca. Modificarile necesare, care nu pot fi realizate automat, se vor efectua direct in formularul PDF.
2. S-a actualizat formularul PDF al Declaratiei 100.




SAGA PS ver. 3.0.225
din 18.04.2013
1. S-a refacut partea de intrari in valuta de la furnizori din afara UE. In varianta curenta suma aferenta transportului, taxele, comisionul si accizele nu se mai recalculeaza, ci se repartizeaza conform sumelor introduse in pozitiile tarifare, daca acestea sunt introduse. Altfel, aceste taxe se vor completa manual.
2. In cazurile in care se foloseste o casa de marcat in regim printer fiscal, daca se bifeaza optiunea "Preia client pe bon", se va tipari si codul fiscal al clientului.
3. Pentru facturile de vanzare care cuprind cote diferite de TVA acum se tiparesc procentele pentru fiecare linie.
4. In ecranul "Jurnale de cumparari / vanzari" s-au introdus doua butoane, care au ca pictograma un calculator, pentru a afisa calculul taxei deductibile sau colectate. De asemenea, s-au eliminat coloanele cu baza si TVA aferente platilor/incasarilor.
5. In ecranul "Intretinere BD", pagina "General" s-a introdus pozitia "Modificare fonturi". Aceasta are efect asupra informatiilor din toate tabelele din program.




SAGA PS ver. 3.0.224
din 05.03.2013
1. S-a actualizat declaratia 112.
2. S-a refacut ecranul pentru generarea declaratiei 205. Acum sunt adaugate automat persoanele de la toate categoriile de venituri, nu doar salariatii. De asemenea, in cazul declaratiilor rectificative se pot selecta doar pozitiile cu modificari.




SAGA PS ver. 3.0.223
din 06.02.2013
1. S-au actualizat declaratiile 100, 112, 205, 300, 301 si 392.




SAGA PS ver. 3.0.222
din 22.01.2013
1. S-a introdus Declaratia 205. Aceasta poate fi accesata din ecranul "Salariati" cu butonul "Declaratia 205".
2. S-a modificat modul de operare din ecranul "Casa/Banca/Deconturi", pentru plata/încasarea facturilor folosindu-se numai noile tipuri "PF" si "IF".




SAGA PS ver. 3.0.221
din 09.01.2013
1. S-a introdus verificarea automata a tertilor cu privire la existenta in Registrul persoanelor impozabile care aplicã sistemul TVA la încasare. Aceasta se realizeaza cu butoanele "Verificare" sau "Verificare toti furnizorii" din ecranul "Furnizori".
2. S-a actualizat formularul PDF pentru Declaratia 100.


SAGA PS ver. 3.0.220
din 20.12.2012
1. S-a modificat modul de asociere al facturilor la plati si incasari din Registrul de casa si Jurnalul de banca. La momentul folosirii conturilor de furnizori sau de clienti se activeaza panoul nou introdus "Detalii", din care se poate alege tertul si facturile achitate. Butonul "Facturi" a fost eliminat. Aceleasi modificari s-au adus si in Registrul de casa - valuta si Jurnal de banca - valuta.
2. In ecranul "Configurare societati" s-a introdus un buton numit "Detalii TVA..." cu care se pot opera, optional, modificarile cu privire la inregistrarea in scopuri de TVA si aplicarea TVA la incasare.
3. S-a implementat evidentierea TVA-ului la incasare. In acest sens s-au efectuati urmatoarele modificari: a. In ecranul "Configurare societati s-a introdus optiunea "TVA colectata la incasare", ce trebuie bifata pentru firmele care intra in aria de aplicativitate a acestui sistem. b. In ecranele "Intrari", "Intrari - valuta", "Iesiri" si "Iesiri - valuta" s-a introdus o coloana noua numita "TVA I" ce va fi bifata pentru facturile cu TVA la incasare. c. In ecranele "Registru de casa" si "Jurnal de banca" s-a introdus o coloana noua numita "TVA I/P" pentru evidentierea TVA-ului la incasare. Aceasta coloana nu este editabila, suma fiind calculata automat. d. S-au adaptat jurnalele de cumparari si vanzari astfel incat sa contina sumele platite/incasate si neexigibile la facturile cu TVA la incasare. e. Inregistrarea TVA-ul aferent facturilor neincasate de mai mult de 90 de zile se va realiza cu ocazia inchiderii de luna.


SAGA PS ver. 3.0.219
din 31.10.2012
1. S-a introdus Declaratia de inregistrare fiscala/mentiuni 010. Aceasta se poate genera cu butonul "Generare PDF 010" din ecranul "Configurare societati". In formularul PDF generat se vor prelua doar datele societatii, campurile legate de contributii, taxe si impozite urmand a fi completate manual.
2. In ecranul "Intrari" s-a introdus o coloana pentru informatii suplimentare. Acestea apar si in situatiile de furnizori.


SAGA PS ver. 3.0.218
din 15.10.2012
1. S-a introdus formularul 097. Acesta poate fi generat din ecranul "Jurnale de cumparari / vanzari", cu butonul "Generare PDF 097", urmand a fi tiparit formularul PDF rezultat.
2. In ecranele "Intrari - valuta" si "Iesiri - valuta" s-a introdus o noua coloana numita "Data document" care apare daca se apasa butonul ">>" din partea dreapta-sus a ecranului. Aceasta se foloseste in cazurile in care documentul nu a fost operat la timp, Declaratia 390 fiind depusa fara sa-l contina si pe acesta.


SAGA PS ver. 3.0.217
din 10.01.2012
1. In ecranele "Intrari" si "Iesiri" s-a introdus posibilitatea selectarii tertului dupa codul fiscal. Acum, daca se introduce codul fiscal in coloana "Denumire", se va prelua automat tertul. In cazul in care codul fiscal introdus nu exista in nomenclator, programul va propune introducerea acestuia. La adaugare se vor prelua automat si celelalte date (denumire, adresa, numar de inregistrare Registrul Comertului), daca exista o conexiune la internet.
2. In ecranul "Salariati", butonul "Adeverinte...", s-a introdus o pagina care permite tiparirea cererii de restituire a indemnizatiei pentru concedii medicale.
3. S-au adus imbunatatiri modulului pentru evidenta asociatiilor de proprietari.


SAGA PS ver. 3.0.216
din 13.08.2012
1. S-a actualizat modul de calcul al contributiilor pentru conventiile civile si contractele pentru drepturi de autor.
2. In ecranul "State salarii", butonul "Concedii medicale" a devenit "Concedii", ecranul aferent cuprinzand o pagina care permite, optional, sa se introduca concediile de odihna, concediile fara plata, suspendarile si concediile pentru cresterea copilului mai mic de 2 ani. In cazul in care se introduc toate concediile din an se poate tipari programarea acestora cu butonul "Programare concedii odihna".
3. S-a actualizat formularul PDF pentru Declaratia 112.
4. S-a actualizat formularul PDF pentru Declaratia 100.


SAGA PS ver. 3.0.215
din 17.07.2012
1. S-a introdus posibilitatea generarii automate a D394 pentru cazurile in care exista facturi cu taxare inversa pentru cereale. In ecranul "Articole", panoul "Detalii", s-a introdus un camp numit "Cod cereale pt D394" in care se poate completa codul aferent articolului, daca este cazul.
2. La generarea statelor noi se preiau automat procentele de ore suplimnetare si ore de noapte din statul precedent.
3. S-a actualizat formularul PDF pentru D112.


SAGA PS ver. 3.0.213
din 03.06.2012
1. S-a introdus posibilitatea generarii facturii in formular de tip PDF. In acest sens, s-a adugat o noua pozitie, numita "Formular PDF", in ecranul pentru tiparirea facturilor. Odata cu formularului PDF se genereaza si un fisier XML in folderul C:TEMP care poate fi importat automat in program de catre client, daca acesta foloseste tot programul SAGA C. Importul se poate realiza din ecranul "Import date", pagina "Import date din fisiere generate din Export date sau Iesiri - facturi XML". Pentru detalii, consultati manualul de utilizare aferent acestei sectiuni. Aceeasi procedura de export/import de date poate fi folosita si pentru comenzi.
2. In ecranul "Articole" s-a introdus un nou buton numit "Cod Cl..." care deschide un ecran in care se introduc codurile de articol aferente articolului curent, folosite de diversi clienti. Optiunea este utila in cazul in care se foloseste sistemul de transfer al facturilor prin fisiere XML sau in relatia cu retailerii mari, care impun sa apara propriile coduri pe facturi.
3. In ecranul "Iesiri", in tabelul din partea superioara, s-a introdus o coloana numita "Informatii suplimentare", care devine vizibila la apasarea butonului ">>" din partea dreapta-sus a ecranului. Textul introdus in aceasta coloana va aparea si pe factura.
4. In ecranul "Salariati" s-a introdus un tip nou numit "Zilier". Acesta este folosit in cazul persoanelor cu contract cf. legii 52/2011. Pentru zilieri se retine impozit pe venit care se declara in D112 doar ca valoare.
5. S-a actualizat formularul PDF pentru D394.
6. In ecranele "Furnizori", "Clienti" s-a introdus panoul "Detalii", care cuprinde campurile "Zile scadenta", "Blocat" si "Informatii suplimentare".
7. In tabelele din program in care exista coloane pentru furnizori, clienti sau articole, la pozitionarea pe acestea vor aparea soldul la zi, respectiv stocul la zi pe fiecare gestiune si informatiile suplimentare setate in nomenclator.
8. S-a introdus Declaratia 710. Aceasta apare in cadrul paginii "Declaratia 100" din ecranul "Inchidere luna". Pozitiile rectificate vor trebui introduse manual in formularul PDF, care va fi completat doar cu datele societatii.
9. In ecranul "Intretinere BD", pagina "General" s-au introdus trei campuri ce permit setarea directoarelor temporare.
10. S-a refacut sistemul de export de date in Excel. Acum, la activarea butonului de export, apare o fereastra din care se poate opta si pentru formatele CSV, TXT si XML. De asemenea, se pot selecta coloanele care vor fi transferate.
11. In ecranul "Configurare societati", pagina "Setari diverse", s-a introdus optiunea "Sistem de productie pentru ciclu de executie mai lung de o luna". Activarea acestei optiuni modifica ecranul "Productie", in sensul ca validarea produselor finitie si a consumurilor se va putea realiza independent, la date diferite. Consumurile aferente produselor finite neterminate (nevalidate), se vor inregistra in contul 331 - produse in curs de executie, cu ocazia inchiderii de luna.


SAGA PS ver. 3.0.212
din 11.03.2012
1. S-a modificat ecranul "Imobilizari". Acum, acesta cuprinde trei pagini: "Lista imobilizarilor", "Modernizari / Reevaluari / Suspendari / Casari / Plan amortizare" pentru operatii survenite asupra imobilizarii si "Registrul imobilizarilor".
2. S-au actualizat formularele PDF pentru declaratiile 100 si 300


SAGA PS ver. 3.0.211
din 16.02.2012
1. S-au actualizat formularele PDF pentru declaratiile 205, 300 si 394.


SAGA PS ver. 3.0.210
din 03.02.2012
1. S-au actualizat declaratiile 100, 300 si 112.


SAGA PS ver. 3.0.209
din 31.01.2012
1. S-a actualizat Declaratia 394.
2. S-a actualizat modul de calcul al impozitului pentru conventiile civile.
3. S-a actualizat Declaratia 205.
4. In ecranul "Intretinere BD", pagina "General", s-a introdus o noua optiune numita "Maximizarea dimensiunii ecranelor dupa dimensiunea ferestrei principale". Bifarea acestei optiuni va produce efecte numai asupra ecranelor principale din program.


SAGA PS ver. 3.0.208
din 13.01.2012
1. In ecranul "Intrari", tabelul din partea inferioara, s-a introdus o coloana numita "Nedeductibil", care apare la apasarea butonului ">>". Aceasta permite incadrarea achizitiilor ca nedeductibile integral sau 50%. Cheltuielile nedeductibile se vor reflecta atat in calculul impozitului pe venit, cat si in calculul TVA-ului.


SAGA PS ver. 3.0.207
din 10.01.2012
1. In ecranele "Intrari" si "Iesiri", s-a introdus o noua coloana numita "Data document" care apare daca se apasa butonul ">>" din partea dreapta-sus a ecranului. Aceasta se foloseste in cazurile in care documentul nu a fost operat la timp, Declaratia 300 fiind depusa fara sa-l contina si pe acesta. Intrarile si iesirile care au completata data documentului, iar aceasta este anterioara perioadei de declarare a inregistrarii, vor aparea in decont la pozitiile de regularizari.
2. S-a modificat modul de verificare al tertilor din cadrul ecranelor "Furnizori", "Clienti" si Declaratiei 394.
3. S-a actualizat Declaratia 390.
4. In cadrul ecranului pentru Registrul de Evidenta al Salariatilor, la "Istoric salariat", s-a introdus posibilitatea tiparirii adeverintei de vechime.
5. In ecranul Declaratiei 205, s-a introdus posibilitatea preluarii de date din "Intrari", pentru pozitia "17.Alte venituri". Programul preia sumele introduse pe clasa de conturi 3, la care se aplica procentul de impozit 16%.
6. In toate tabele din program, s-a introdus o functionalitate care deschide o coloana cu numarul de ordine din cadrul acestora, numita "Nr. crt.". Aceasta apare la apasarea pe coltul din partea stanga-sus a tabelului. Numerotarea se realizeaza numai daca este selectat tabelul.
7. In ecranul "Articole", s-a introdus un panou numit "Detalii" care cuprinde campurile "Stoc minim", "Greutate/UM" si "Blocat". In cazul in care este completata greutatea, aceasta va fi preluata in factura de iesire ca total si in tiparirea anexei acesteia. De asemenea, la "Retete", s-a introdus un tabel nou cu articolele alternative la consumurile din reteta. La realizarea produselor cu reteta din ecranul "Productie", in cazul in care nu exista stoc la articolul din reteta, programul propune folosirea articolelor alternative, daca acesta au stoc.


SAGA PS ver. 3.0.206
din 12.12.2011
1. S-au actualizat declaratiile 100 si 300. Incepand cu luna noiembrie 2011, acestea se vor depune doar on-line cu certificat digital sau la ghiseele ANAF pe suport CD insotite de formularul listat.
2. S-au actualizat codurile COR din Registul de Evidenta al Salariatilor.


SAGA PS ver. 3.0.205
din 21.11.2011
1. In ecranul "Utilizatori" s-a introdus o noua coloana numita "Tip", care permite sa se opteze pentru urmatoarele tipuri de drepturi: Admin, Standard, Operare, Vanzare, Oaspete. Pentru detalii despre acestea consultati manualul de utilizare.
2. S-a introdus posibilitatea generarii automate a bonului de productie direct din "Comenzi", pentru comenzi de iesire care contin produse finite.
3. In ecranul "Memento", pagina "Configurare alerte permanente", s-au introdus doua optiuni care genereaza automat alerte in cazul in care exista facturi neplatite/neincasate la scadenta.
4. S-au efectuat diverse imbunatatiri la modulul pentru asociatii de proprietari.


SAGA PS ver. 3.0.204
din 01.11.2011
1. S-au adus imbunatatiri la modulul pentru asociatii de proprietari.
2. In ecranul "Comenzi" s-au introdus butoane numite "Detalii" care afiseaza cantitatile aflate pe stoc pentru articolul curent. Acestea functioneaza similar cu cele din ecanele "Iesiri" sau "Bonuri de consum".
3. S-au adus mici modificari de design.


SAGA PS ver. 3.0.203
din 25.10.2011
1. La Registrul de Evidenta al Salariatilor s-au realizat rectificari pentru forma juridica PFA.
2. In ecranul "Situatie vanzari" s-a adaugat o filtrare suplimentara dupa furnizor. Aceasta este utilizabila in cazul marfurilor, pentru a identifica vanzarile aferente achizitiilor de la un anumit furnizor.
3. S-au efectuat diverse imbunatatiri la modulul pentru asociatii de proprietari.


SAGA PS ver. 3.0.202
din 19.10.2011
1. S-a introdus suport pentru evidenta activitatii asociatiilor de proprietari (colectare indexuri, liste de intretinere si situatii specifice). Functionalitatea devine activa cu optiunea "Activeaza modulul pentru evidenta asociatiilor de locatari" din ecranul "Configurare societati", pagina "Setari diverse"". Pentru detalii consultati manualul de utilizare.
2. La Registrul de Evidenta al Salariatilor s-au realizat rectificari legate de cazuri particulare (de ex. firme cu filiale, persoane fizice, ambasade) si s-a introdus un buton pentru tiparirea Registrului Salariatilor.
3. In ecranul "Salariati" s-a introdus posibilitatea preluarii datelor din fisiere XML sau RVS, de raportare al Registrului de Evidenta. Optiunea se poate folosi numai in cazul in care nu exista niciun salariat introdus (la preluarea firmei in program).
4. Pentru gestiunile la care evidenta se tine cantitativ-valoric la pret de vânzare, in ecranul "Inventariere", apare o coloana noua numita "Pret vanzare". In cazul in care valoarea acesteia nu este nula, se preia in calcul pentru diferentele de inventar.
5. La ecranele de operare cu detalii, daca se apasa tasta ALT inainte de a apasa butonul de copiere de la tabelul superior, la lipire, se va adauga tot documentul (inclusiv detaliile).


SAGA PS ver. 3.0.201
din 16.08.2011
1. S-a actualizat Registru de Evidenta al Salariatilor.


SAGA PS ver. 3.0.200
din 21.07.2011
1. S-a actualizat Declaratia 112.


SAGA PS ver. 3.0.199
din 29.06.2011
1. S-a imbunatatit sistemul de verificare al tertilor de la ecranele "Furnizori", "Clienti" si din cadrul declaratiei 394.


SAGA PS ver. 3.0.198
din 21.06.2011
1.S-au îmbunatatit ecranele "Situatie aprovizionari" si "Situatie vânzari" în sensul ca s-au introdus conditii suplimentare de filtrare.


SAGA PS ver. 3.0.197
din 15.06.2011
1. La ecranele "Intrari" si "Iesiri" s-a introdus o noua coloana numita "Tip", in care se poate selecta tipul de articol. In cazul in care evidenta este global-valorica se va alege tipul "Marfuri".
2. S-a introdus o nou optiune de meniu numita "Tipuri de articole/servicii" pentru configurarea acestor tipuri.
3. S-a introdus sectiunea pentru evidenta stocurilor in sistem cantitativ-valoric. Aceasta este similara celei din programul SAGA C.


SAGA PS ver. 3.0.196
din 08.05.2011
1. S-a actualizat Declaratia 112


SAGA PS ver. 3.0.195
din 20.04.2011
1. S-a actualizat Declaratia 100.
2. S-a actualizat Declaratia 112.
3. S-a introdus posibilitatea generarii automate a formularului PDF in Declaratia 390, pentru situatiile in care se foloseste semnatura digitala.
4. In meniul "Diverse" s-a introdus o noua optiune numita "Masini", care permite introducerea foilor de parcurs si controlul asigurarilor, reviziilor si rovignetelor.


SAGA PS ver. 3.0.194
din 05.04.2011
1.S-a actualizat Declaratia 112.
2.S-a actualizat manualul de utilizare.


SAGA PS ver. 3.0.193
din 15.03.2011
1. In ecranul "Concedii medicale", s-a introdus un buton numit "Centralizator concedii medicale", care tipareste lista concediilor suportate din CCI ce trebuie depusa la casa de sanatate, in scopul restituirii sumelor reprezentand indemnizatii, cf. Ordin 130/18.02.2011. De asemenea, listarea concediilor medicale pentru incapacitate temporara de munca s-a mutat din ecranul cu Declaratia 112 in ecranul "Concedii medicale".
2. La ecranele "Intrari-valuta", "Iesiri-valuta" si "Casa/Banca/Deconturi-valuta" s-a introdus o coloana noua numita "Moneda". In functie de acesta se poate prelua automat cursul valutar, daca exista o conexiune activa la internet si este bifata optiunea corespunzatoare din ecranul "Intretinere BD", pagina "General".
3.S-a imbunatatit situatia furnizorilor/clientilor. Platile/incasarile s-au introdus pe aceeasi pagina cu facturile si s-a introdus o pagina noua numita "Scadentar" care permite identificarea facturilor scadente de un numar dat de zile, la o anumita data.


SAGA PS ver. 3.0.192
din 20.02.2011
1. Pentru declaratiile 100,101 si 300 s-a inlocuit butonul "Generare XML" cu butonul "Generare PDF". Prin apasarea acestui buton se incarca automat cu date formularele PDF oficiale corespunzatoare declaratiei. De asemenea, s-a schimbat modul de organizare in subdirectore al fisierelor generate.
2.S-a actualizat Declaratia 112.


SAGA PS ver. 3.0.191
din 14.02.2011
1.S-a actualizat Declaratia 205.
2.S-a actualizat formularul PDF de import din Declaratia 112. De asemenea, acum se pot exporta corect in declaratie si cazurile de angajati cu mai mute contracte de munca la aceeasi firma.
3. S-a actualizat verificarea tertilor din ecranele "Furnizori" si "Clienti".


SAGA PS ver. 3.0.190
din 07.02.2011
1.Versiunea finala pentru Declaratia Unica 112.
2.S-au actualizat declaratiile 100 si 300


SAGA PS ver. 3.0.189
din 01.02.2011
1.S-a actualizat modul de calcul al CAS, cf. reglementarilor pentru anul 2011 si s-a eliminat comisionul ITM.
2.S-a introdus versiunea de testare pentru Declaratia Unica 112. Aceasta se poate acesa din ecranul "State salarii", fiind vizibila pentru statele din 2011. In cadrul declaratiei exista un buton numit "Generare PDF" care permite incarcarea in formularul oficial, pentru a pemite raportarea. De asemenea, exista posibilitatea generarii fisierului XML pentru raportare, verificarea acestuia efectuandu-se automat.
3. S-a actualizat Declaratia 392.
4. 4. La ecranele de operare, deasupra fiecarui tabel, s-au introdus doua butoane de "Copiere" si "Lipire", care permite copierea inregistrarii curente pentru a fi alipita ulterior, in acelasi tabel. Optiunea este utila in cazul in care inregistrarile sunt similare.
SAGA PS ver. 3.0.365
din 18.01.2010
1.S-a actualizat Declaratia 392.
2. La generarea fiselor fiscale din ecranul "Salariati", in cazul in care sunt introduse doua pozitii pe acelasi CNP si acelasi tip, programul va cumula sumele aferente preluate din state.
SAGA PS ver 3.0.187
din 30.12.2010
1.In ecranul "Jurnal operatii", accesabil din ecranul "Utilizatori", s-a introdus buton numit "Raport activitate", care tipareste detaliile legate de operare in program, pentru utilizatorului curent.
2. S-a imbunatatit sistemul de activare al actualizarilor.
3. La ecranul "Salariati", in cazul in care se lucreaza cu grupe de articole contabile (centre de profit), acum se poate opta pentru incadrarea unui salariat la mai multe grupe. In acest sens, dupa coloana "Grupa", s-a introdus un buton care permite aceasta repartizare, introducand procentul aferent fiecarei grupe. De asemenea, acum este posibila tiparirea statelor si a recapitulatiei dupa grupa.
SAGA PS ver 3.0.186
din 20.10.2010
1. S-a actualizat declaratia 102.
2. La dispozitiile de plata/incasare, acum se memoreaza datele persoanei introduse
3. S-a imbunatatit sistemul de tiparire al bonurilor de casa. Acum se pot seta indicii aferenti cotelor de TVA, lucru ce permite tiparirea bonurilor ce contin cote de TVA diferite.
Update 22.10.2010
S-au efectuat rectificari la declaratiile 102 si somaj. La declaratia 102 s-a corectat contul bugetar pentru contributiile aferente contractelor civile.
(detalii - http://static.anaf.ro/static/10/Anaf/Aplicatii/11/decl2010/Versiuni22_10_2010.txt).
La somaj s-a rectificat modul de calcul al numarului de inregistrari NI.
(detalii - http://download2.anofm.ro/articole/declsom2010pf-versiunea-11-0-4)
SAGA PS ver 3.0.185
din 05.10.2010
1. La ecranul "Salariati", coloana "Tip" s-au introdus doua tipuri noi : "Contract drepturi autor" si "Contract de agent - 10%", utile pentru evidentierea exacta a acestor cazuri in declaratia 100 . De asemenea, acum se poate opta pentru calculul contributiilor angajatului la somaj si pensie si pentru contractele civile. Pentru contractele la care exista deductibilitati (de ex. contractele pentru drepturi de autor), in ecranul "State salarii", pagina pentru colaboratori, s-a introdus o coloana numai "Suma forfetara", care permite introducerea deductibilitatii, ce afecteaza calculul contributiilor pentru pensie si somaj.
2. S-au actualizat declaratiile pentru CAS si somaj cf. OUG 58/2010. In cazul declaratiei pentru CAS, in cazul in care exista contracte pentru drepturi de autor sau contracte civile pentru care se datoreaza CAS, este necesar sa se acceseze pagina "Anexa 1.2 / VERSO" din declaratie si sa se apese butonul "Genereaza declaratie pentru colaboratori cu contracte civile sau drepturi de autor".
3. S-a refacut procedura de preluare automata a datelor clientilor si furnizorilor, in functie de codul fiscal, de la ecranele "Furnizori" si "Clienti", cu butonul "VIES".
4.In partea superioara a tuturor ecranelor in care se introduc documente s-a adaugat butonul de filtrare, care permite filtrarea dupa data calendaristica si validate/nevalidate. In cazul in care se efectueaza o filtrare numai dupa documente devalidate, apasarea butonului "Validez" va provoca validarea tuturor documentelor filtrate. La fel, in cazul in care se efectueaza o filtrare numai dupa documente validate, apasarea butonului "Devalidez" va provoca devalidarea tuturor documentelor filtrate. Procedura este utila in cazurile in care se dorecte validarea/devalidarea mai multor documente concomitent.
5.La ecranul de tiparire al iesirilor s-a introdus o noua pagina numita "Mai multe", care creeaza posibilitatea alegerii facturilor care vor fi tiparite, dupa data calendaristica si/sau intervalul de numere. Pentru a activa aceasta optiune este necesar ca data de inceput sa fie completata.


SAGA PS ver 3.0.184
din 19.08.2010
1. S-a actualizat declaratia pentru somaj cf. prevederilor OUG 13/2010
2. In ecranul "State salarii", s-a introdus un buton numit "Tichete",care permite evidentierea tichetelor de masa, cadou, vacanta, cresa si tiparirea situatei acestora.
3. In ecranul de tiparire al facturilor, in pagina "Configurare formular", s-a introdus o noua optiune numita "Nu tiparim valorile". Aceasta optiune poate fi folosita pentru avize, in cazul in care se doreste ca, pe avizul tiparit, sa nu apara decat cantitatile, fara valori.


SAGA PS ver 3.0.183
din 06.08.2010
1.In ecranul "State salarii", panoul "Detalii", s-au introdus doua campuri noi numite "Tichete de masa", respectiv "Sal. compens. pentru introducerea sumelor aferente salariilor compensatorii. Sumele aferente tichetelor de masa vor afecta deducerea si se vor impozita. Pentru salariile compensatorii nu se calculeaza contributiile la somaj si sanatate.
2. 2. S-au actualizat declaratiile 100 si 300.
SAGA PS ver 3.0.182
din 01.07.2010
1. Au fost elimintate cotele de TVA din ecranul "Configurare societati". Acum programul preia automat cota de TVA corecta, in functie de data operatiei, pentru a preintampina eventuale erori de operare.


SAGA PS ver 3.0.181
din 11.06.2010
1. S-a actualizat declaratia CCI cf. Ordinului 485/25.05.2010. In acest sens, au aparut cateva campuri noi in ecranul "Concedii medicale", necesare pentru completarea corecta a declaratiei ("Data acordarii", "Locul de prescriere", "Zile baza", "Venituri baza"). De asemenea, in ecranul pentru generarea declaratiei, s-a introdus un buton numit "Lista concedii medicale", care tipareste lista concediilor medicale pentru incapacitate temporara de munca, ce trebuie trimisa casei de sanatate, in termen de maxim 6 zile de la data la care anjagatorul a fost instiintat cu privire la aparitia starii de incapacitate temporara. Pentru ca lista sa fie generata complet, trebuie ca, in ecranul "Concedii medicale", sa fie completate coloanele "Medic" si "Conventie medic/Unitate". 2. S-a actualizat formatul tiparit al declaratiei CCI.


SAGA PS
ver 3.0.179 din 14.04.2010
1. S-au actualizat declaratiile 100 si 102.
2. S-a actualizat procedura pentru verificarea automata a tertilor cu privire la inregistrarea in scopuri de TVA, apelabila din ecranele "Furnizori","Clienti" si din declaratiile 394,390. 3. La "Salariati", in panoul "Detalii", pentru salariatii permanenti, s-a introdus o optiune numita "Fara comision ITM". Aceasta este activa doar pentru salariatii permanenti si se foloseste in cazul contractelor de mandat.



ver 3.0.177 din 20.01.2010

1.1. S-a actualizat declaratia 392.
2. S-a introdus suport pentru listarea declaratiei 094. Butonul de listare se gaseste in ecranul "Inchidere luna", pagina "Declaratia 392/094"

ver 3.0.176
din 22.12.2009
1. S-au actualizat declaratiile 100,102 si 103.
2. S-au adus modificari ecranului "Imobilizari". Acum modernizarile, reevaluarile, casarea si vanzarea se introduc in tabelul din partea inferioara a ecranului. De asemenea, campurile "Val. ramasa" si "Dur. ramasa" nu mai sunt editabile, valorile aferente calculandu-se automat, in functie de data de intrare, valoare si modernizarile existente.
3. In ecranul "Salariati", s-a introdus o noua coloana numita "Nr. zile CO/an", in care se va introduce numarul de zile de concediu de odihna, pe care salariatul are dreptul sa le primeasca, pe an. Valoarea implicita a acestui camp este 21.
4. S-au actualizat, in parte, conturile IBAN ale ITM-urilor, in functie de informatiile disponibile.
5. La Declaratiile 100,102,103 si 300, s-a introdus un buton numit "Generare XML", care genereaza un fisier de tip "XML", cu datele din declaratii. Acest fisier poate fi importat in fisierul de tip "PDF", care se transmite on-line, cu ajutorul optiunii "Import data", din meniul "Document\Forms", al programului "Adobe Reader". Dupa import, trebuie apasat butonul "Validare", din formular. Aceasta optiune poate fi folosita numai de catre utilizatorii care au certificat digital calificat, pentru semnatura electronica.


ver 3.0.175
din 08.09.2009
1. S-a actualizat declaratia pentru somaj.
2. Pentru toate declaratiile din program, s-a introdus posibilitatea salvarii fisierelor in alta locatie, aleasa de utilizator. La click pe butonul "Copiere fisiere", in cazul in care nu exista nicio discheta in unitatea A sau calculatorul nu are o astfel de unitate, programul propune salvarea in alta locatie.
3. S-a introdus suport pentru generarea fiselor fiscale pentru anul 2009. In acest sens, trebuie ales anul din casuta cu lista, situat in partea stanga-sus a ecranului, din care se genereaza declaratia.
4. In antetul tuturor rapoartelor generate de program s-au introdus denumirea, codul fiscal, numarul de inregistrare la R.C. si adresa firmei.
5. La ecranele "Furnizori" si "Clienti", in partea superioara a acestora, s-a introdus un buton numit "VIES", care permite verificarea tertului curent cu privire la inregistrarea in scopuri de TVA. In cazul in care tertul este platitor de TVA, daca denumirea sau adresa nu sunt completate, aceste se completeaza automat. Functionalitatea poate fi utilizata numai in cazul in care calculatorul este conectat la internet.
6. La ecranele "Furnizori" si "Clienti" s-au introdus doua coloane noi numite "Telefon" si "Email". Acestea apar numai daca se expandeaza tabelul cu ajutorul butonului ">>", situat in partea dreapta-sus a ecranelor. In cazul in care adresa de mail este completata si exista un client de mail configurat in computer (Outlook, Mozilla, etc.) se va putea trimite o notificare prin mail automata la eliberarea facturii (cu butonul care are ca imagine un plic, din partea superioara a ecranului "Iesiri") sau se vor putea trimite informari cu privire la facturile neachitate (cu butonul care are ca imagine un plic, din ecranele "Situatie furnizori" si "Situatie clienti", pagina cu facturile, sub tabelul din partea superioara a ecranului).


ver 3.0.174
din 14.07.2009
1. S-a actualizat declaratia 100.
2. S-a imbunatatit ecranul pentru introducerea concediilor medicale.
3. S-a actualizat Declaratia 300 in sensul ca, acum, acesta se poate genera si pentru doua luni, in cazul in care, la un platitor de TVA trimestrial, apare o achizitie intracomunitara, cf OPANAF nr.1165.
4. La Registrul de Evidenta al Salariatilor, s-a actualizat nomenclatorul COR.


ver 3.0.173
din 19.05.2009
1. S-a actualizat declaratia CAS. Pentru cazurile in care exista angajati in somaj tehnic, cf. OUG.28/2009, trebuie generata o declaratie suplimentara pentru acestia. In acest sens, in pagina "anexa 1.2 / VERSO, s-a introdus un buton numit "Genereaza declaratie pentru salariatii aflati in somaj tehnic".
2. S-a introdus suport pentru generarea fisierelor pentru transfer pe card pentru Unicredit, BancPost si Bank of Cyprus.

 

Ultimile stiri

Statistici site

Sistem de operare : Linux s
PHP : 5.2.17
MySQL : 5.5.34-32.0
Ora : 05:24
Caching : Activat
GZIP : Activat
Membri : 3
Conţinut : 31
Link-uri web : 19
Număr afişări conţinut : 123177

Arhiva

Articole populare


Copyright © 2014 Softman.ro - distribuitor Saga Software. Toate drepturile rezervate.
SEO